31.10.2015

HAUNTED

Clown Fotoshooting Halloween


Eigentlich bin ich nicht der größte Fan von Halloween - trotzdem freue ich mich jedes Jahr darauf, ein kreatives Shooting zu diesem Zweck zu organisieren. Die ganze Fotoreihe findet ihr auf meinem zweiten Blog, von dem ich euch bereits erzählt hatte. Kann man erkennen, dass ich als trauriger Clown gehe? 

Happy Halloween! In fact I'm not the biggest fan of Halloween, even though I love to disguise to a scary me. Feel free to check out the full photo series on my second blog - did you notice that I'm going as "sad clown"?

Patrick

    

Kommentare:

  1. Your make up for your Halloween look is great Pat... good job ;-)

    AntwortenLöschen
  2. hope you had a fantastic halloween! nice makeup :)
    www.samanthamariko.com

    AntwortenLöschen
  3. Haha, that's the reason why I love Halloween..to wear the masks and enjoy the evening and party with friends and feel normal =D.

    Michael
    www.ontheleaf.net

    AntwortenLöschen